Критерії оцінювання учнівської
діяльності
Джерело:
Сокол І.М.
Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних
веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. –
С.207-211.
Критерій/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Пошукова діяльність
|
- при
виконанні завдань використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані
інтернет-ресурси;
-
застосовані різні пошукові навички роботи з
пошуковими системами;
- робота
виконана самостійно.
|
-
при виконанні завдань використано всі рекомендовані інтернет-ресурси;
-
застосовані деякі пошукові навички роботи з
пошуковими системами;
-
виконання роботи самостійне, але з
консультативною допомогою вчителя.
|
-
при виконанні завдань використано декілька
рекомендованих інтернет-ресурсів;
-
застосовані стандартні пошукові навички роботи з
пошуковими системами;
-
виконання роботи здійснено зі сторонньою
допомогою.
|
Виконання завдання
|
- виконана робота відповідає темі квесту та
поставленим завданням;
-
використовується інформація з достовірних
джерел;
- аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні;
-
відповіді на запитання повні;
-
завдання виконано в повній мірі;
-
завдання виконано вчасно у визначений часовий
проміжок.
|
- у
виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка інформація використовується з
недостовірних джерел;
-
інформація проаналізована та оцінена частково;
-
відповіді на запитання неповні;
- завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або
виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного;
- завдання
виконано з невеличкою затримкою.
|
- у
виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка (або вся) інформація використовується з
недостовірних джерел;
-
матеріали дібрані випадково, не демонструють
логічного зв’язку;
-
відповіді на запитання неточні або відсутні
взагалі;
-
завдання виконано з затримкою.
|
Розуміння завдання
|
-
виконана робота демонструє повне розуміння і виконання
поставлених завдань;
- виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу використаної інформації;
- завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми;
- точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання.
|
-
виконана робота демонструє часткове
розуміння та виконання поставлених завдань;
-
учнями використана обмежена
кількість інтеренет-джерел;
-
включаються матеріали, які мають
відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;
-
проаналізовані запитання завдання та
перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної
відповіді.
|
-
виконана робота демонструє
нерозуміння учнями поставлених завдань;
-
включені матеріали не мають
безпосереднього відношення до теми;
-
надані матеріали не мають відношення
до поставленої задачі
-
зібрана інформація не
проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.
|
Творчий підхід
|
-
учнями представлені різні підходи
вирішення завдання;
-
реалізовано власний підхід до
вирішення завдання;
-
наявні порівняння та ґрунтовні висновки;
-
наявні міжпредметні зв’язки.
|
-
учнями представлені різні підходи
вирішення завдання;
-
реалізовано шаблонний підхід до
вирішення завдання;
-
наявні висновки;
-
створено деякі власні (авторські)
матеріали;
-
наявні міжпредметні зв’язки.
|
-
учнями не представлені різні підходи
вирішення завдання;
-
не реалізовано власний підхід до
вирішення завдання;
-
наявні не ґрунтовні висновки;
-
відсутні міжпредметні зв’язки.
|
Дотримання правил віртуального
спілкування
|
-
застосовані правила віртуального спілкування;
-
використано функції прикріплення файлу;
-
дотримано етичні принципи та норми.
|
-
застосовані деякі правила віртуального
спілкування
-
використано функції прикріплення файлу;
-
дотримано деякі етичні принципи та норми.
|
-
не застосовані правила віртуального спілкування
-
не використано функції прикріплення файлу;
-
не дотримано етичних принципів та норм.
|
Робота з ІКТ
|
-
використовуються не лише запропоновані, але і
власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-
дотримуються правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
-
демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті різними способами;
-
демонструються вміння створювати гіперпосилання;
демонструється високий рівень навичок роботи з комп’ютерними програмами;
|
-
використовуються не лише запропоновані, але і
власно дібрані сервіси для представлення інформації;
-
дотримуються деякі правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
-
демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті стандартними способами;
-
демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-
демонструється середній рівень
навичок роботи з комп’ютерними
програмами;
|
-
використовуються
лише запропоновані сервіси для представлення інформації;
-
дотримуються деякі правила безпечної поведінки в
Інтернеті;
-
демонструються вміння знаходити інформацію в
Інтернеті стандартними способами;
-
демонструється низький рівень
навичок роботи з комп’ютерними
програмами;
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий